doposiaľ plne neobjavený NÁSTROJ 3v1 pre realitných maklérov

  • vysoko efektívny NÁBOR nehnuteľnosti
  • rýchlejší PREDAJ
  • MARKETING, ktorý vám začnú robiť zákazníci sami

Nedarí sa vám získavať atraktívne nehnuteľnosti do svojho portfólia?

Máte problém získať od majiteľa nehnuteľnosti podpis zmluvy a ešte ťažšie exkluzivitu?

Chodí na obhliadky vašich nehnuteľností málo ľudí a získať od nich doporučenie je priam nadľudský výkon?

Možno sa u vás deje iné. Na obhliadky vašich nehnuteľností chodí potenciálnych záujemcov dostatok, ale neprejavia záujem o kúpu. A keď už záujem prejavia, tak automaticky nastáva TLAK na stláčanie ceny smerom nadol.

Veľa maklérov rieši rovnaký problém. Ako získavať nové nehnuteľnosti na jednej strane a kupujúcich, ktorí nakoniec kúpia.... na strane druhej.

Dlho som sa s týmto trápila aj ja osobne. Bolo mi jasné, že treba riešiť ako nábor (získavanie) nehnuteľností, tak sa starať o to, aby bol dostatok kupujúcich. A popri tom inzerovať, inzeráty čo najčastejšie aktualizovať, telefonovať, riešiť marketing pre konkrétne nehnuteľnosti, starať sa o marketing celkovo, naberať nehnuteľnosti nové,...

Čo však riešiť prioritne? Predávajúcich (nábor nových nehnuteľností)? Kupujúcich (obhliadky)? Marketing (spôsob propagácie) či už jednotlivých nehnuteľností alebo branding seba samého?

Ešte predtým, než sa mne osobne začalo v realitnom biznise dariť, moje začiatky boli veľmi rozpačité. Môj podnikateľský zámer v realitách zlyhal. A potom znova.

Ďalšia, ktorá nenaplnila to, čo si predstavovala a predsavzala. Neúspechov bola celá hromada. Nestačili by mi prsty jednej ruky, aby som spočítala chyby, ktoré som v začiatkoch ako realiťáčka robila.
Števka Jankechová

Ak chceš zmeniť výstup, musíš zmeniť to, čo robíš na vstupe... Ako to robíte vy?

Bolo to tvrdenie, ktoré mi nedalo spávať. Jednoducho som chcela zistiť, kde som robila chybu.

Veď už britský ekonóm John Maynard Keynes tvrdil, že treba "skúsiť,  zlyhať, analyzovať čo nefungovalo, postaviť sa na nohy, veci upraviť a skúsiť znova".

Hoci som tohoto pána zatiaľ osobne nestretla, som vďačná, že ma v ťažkých časoch podržal, pretože aj tvrdenie o vstupe a výstupe ako aj tvrdenie p. Keynesa sa ukázalo na 100% pravdivé.

Stále vídavam ľudí, ktorí robia v realitnom biznise a bohužiaľ opakujú stále rovnaké chyby, ktoré som robila vo svojich začiatkoch aj ja.

A často je jedno ako dlho človek tento biznis robí. Zvyk je železná košeľa. Ak však je zlý, stane sa z neho zlozvyk. Ten nakoniec spôsobí neúspech a možno preto množstvo realitných maklérov sa trápi, nakoniec to vzdajú a zavesia maklérčinu na kliniec. 

Denne si kladú otázky typu:

  • "Ako mať v portfóliu vysoko atraktívne nehnuteľnosti, ktoré sa rýchlo predajú"?
  • "Ako je možné, že na obhliadky mi ľudia chodia, ale nedokážem nehnuteľnosť predať (nájsť záujemcu o kúpu)"?
  • "Ako sa mám vyhnúť zmlúvaniu o cene, keď už sa konečne kupujúci objaví a celé mi to spadne z dôvodu, že si majiteľ "postaví hlavu"?
  • "Ako urýchliť predaj nehnuteľnosti inak, ako zakaždým tlačiť na predávajúceho na zníženie ceny, čím však idem proti sebe, pretože si znižujem svoju províziu"?
  • "Ako robiť marketing pre majiteľov, pre jednotlivé nehnuteľnosti, pre seba samého aj pre kupujúcich tak, aby to bolo maximálne efektívne"? Kde vziať na to všetko čas?
  • "Ako sa na realitnom trhu netrápiť, ale vyťažiť z neho maximum"?

Vidím rovnaké chyby a počúvam rovnaké otázky, ktoré som si sama kládla pred rokmi. A mnohé z nich sa opakujú stále dookola.

A preto sa pýtam: vážne si tým má každý prejsť? Robiť rovnaké chyby, ktoré už urobil niekto predtým? Ísť metódou pokus – omyl a nechať si hádzať polená pod nohy?

Robíte veci metódou pokus - omyl, alebo chcete objaviť skratku k úspechu v realitách?

Skratku, ako mať v priebehu mesiaca viac úspešných sprostredkovaní predaja, pracovať menej a zarábať viacej a toto všetko  dosiahnuť za výrazne kratší čas?

Čo  keby ste poznali dopredu, ktorú najväčšiu chybu stovky maklérov v tomto biznise robia? Čo keby ste získali know-how, ako môžete veci od úplného začiatku robiť inak?

Môže to byť rozdiel medzi životom a smrťou pre vaše pôsobenie v roli makléra a váš realitný biznis? Môže to ušetriť roky času a stratenej energie, ktorá by inak prišla navnivoč? Môže to byť spôsob, ako dosiahnuť úspech na realitnom trhu oveľa rýchlejšie?

Ja viem, že áno. SKRATKA, ako sa najväčšej chybe realitných maklérov vyhnúť a dosiahnuť úspech v realitnom biznise omnoho rýchlejšie, EXISTUJE.

Veľa maklérov rieši rovnaký problém. Ako získavať nové nehnuteľnosti a kupujúcich, ktorí nakoniec kúpia.... Ako to urobiť maximálne efektívne, keďže času máme všetci rovnako (hovorím si, že aspoň nejaká spravodlivosť na tomto svete...) a musíme ho deliť medzi kvantum pracovných povinností?

Čo riešiť prioritne? Predávajúcich (nábor nových nehnuteľností)? Kupujúcich (obhliadky)? Marketing (spôsob propagácie) či už jednotlivých nehnuteľností alebo branding seba samého? Poznáte pravidlo 80/20, tzv. Paretov princíp?

Podľa tohto talianskeho ekonóma iba 20% činností, ktoré robíte, prináša 80% výsledkov. Alebo tento princíp môžeme naformulovať opačne: až 80% dôsledkov pramení z 20% príčin.

Ak tento zákon a pravidlo platí v každom odvetví ľudskej činnosti, zamyslite sa prosím: ktorých 80% vecí a činností možno odstrániť, lebo iba malou časťou prispievajú k úspechu, tj. k tomu, aby ste mali v priebehu mesiaca viac úspešných realitných obchodov? 

Ktorých 20% činností vám prináša 80% výsledkov? Viete to?

Viete, ktorých 20% činností, ktoré v realitnom biznise ako maklér robíte, vám prináša 80% reálnych výsledkov?

Pozrime sa na veci z iného uhla pohľadu. Ako maklér som si všimla jednu vec. Keď som mala dobrú nehnuteľnosť za adekvátnu cenu, kupujúci sa našiel bez problémov.

  • Majiteľovi som nehnuteľnosť pomohla rýchlo predať. Bol spokojný.
  • Kupujúcemu som pomohla nájsť skvelú nehnuteľnosť za atraktívnu cenu. Bol spokojný.

A ako bonus – obaja sa svojou skúsenosťou pochválili svojmu okoliu a... mňa ako makléra sami od seba začali kontaktovať ľudia.

Ľudia z doporučenia z radu majiteľov nehnuteľností na predaj mi začali volať, že chcú aby som pomohla predať aj ich nehnuteľnosť.  Záujemci o kúpu ma začali žiadať,  aby som im dala vedieť o novej nehnuteľnosti ešte skôr ako zverejním túto nehnuteľnosť na inzertných portáloch.

Nakoniec som prestala byť závislá od využívania služieb platených inzertných realitných portálov a nehnuteľnosť som predala po pár obhliadkach. Bez komplikácií. Bez stláčania ceny.

Začala som si klásť klásť otázku: ako tento úspech dokážem opakovať na pravidelnej báze? Od čoho vlastne závisí úspech v realitách?

Od čoho sa odvíja a naozaj závisí úspech v realitách?

Úspech v realitnom biznise závisí od vstupu do pomyselného kolotoča realitného procesu. A čo je tým vstupom? Nehnuteľnosť, ktorú získate do svojho portfólia.

VSTUP = NEHNUTEĽNOSŤ

To ako sa budú odvíjať veci následne, závisí od vstupu =nehnuteľnosti a jej pripravenosti na predaj. Ak túto fázu zvládne realitný maklér správne, venuje jej maximálnu pozornosť,  to čo sa začne diať potom, sa dá považovať priam za zázrak. U mňa to tak bolo.

 

  • Za exkluzívnu zmluvu som už nemusela bojovať ako drak.
  • Záujemca o kúpu sa našiel po pár obhliadkach.
  • Moja efektivita práce sa zvýšila, v priebehu mesiaca som dokázala úspešne uzatvárať viacej predajov.
  • Moje provízie za sprostredkovanie predaja nehnuteľností rástli.

Bolo to uvedomenie ako hrom. Všetko to štartuje pri nehnuteľnosti, ktorú získam do svojho portfólia. Nie však hocijakú. Ideálna je kvalitná nehnuteľnosť typu "hneď sa nasťahovať". Faktom ostáva, že takéto nehnuteľnosti sa predajú oveľa rýchlejšie a za oveľa vyššiu cenu a bez zbytočných problémov.

Kým si zodpovieme otázku, aké znalosti potrebuje mať úspešný realitný maklér na to, aby dokázal robiť vysokoefektívny nábor nehnuteľností, úspešný marketing okolo nich a rýchly predaj, zastavme sa pri koreni veci.

Ako takéto "ideálne" nehnuteľnosti (za dobrú cenu, v ešte lepšej lokalite a ideálne v stave pripravenom na nasťahovanie sa..), získavať? Neviem aké skúsenosti máte vy, ale ja som mala šťastie skôr na "priemerné" nehnuteľnosti ako na tie, čo sa predajú bez problémov a rýchlo....

Bolo mi jasné, že som narazila. Vedela som však, že keď dokážem vyriešiť otázku " ideálnych nehnuteľností", veci sa zmenia od základu. Mala som predsa skúsenosť, že tento typ nehnuteľnosti sa predá bez problémov a oveľa rýchlejšie...

 Skôr ako otázku zodpovieme, dovoľte mi spýtať sa Vás:

Čo keby ste už nikdy neriešili...

  • "Ako získať novú atraktívnu nehnuteľnosť“?
  • Čo keby ste dokázali vzbudiť záujem kupujúcich o vaše nehnuteľnosti už tým, že sa zamilujú do samotných fotiek na internete (a fyzická obhliadka ich do kúpy iba „doklepne“)?
  • Čo keby ste pravidelne a opakovane získavali nových predávajúcich (nové nehnuteľnosti) a nových potenciálnych kupujúcich s minimálnymi nákladmi, bez toho aby ste za nimi museli sami behať a uháňať ich?

V praktickej rovine to znamená, že by váš okruh potenciálnych kupujúcich aj majiteľov nehnuteľnosti neustále rástol a vy by ste obe strany nachádzali omnoho ľahšie. V konečnej fáze sa začne diať to, že vás začnú obe strany vyhľadávať samé a vám odpadne obrovský kus dokola sa opakujúcej práce. A už viem, že nezmyselnej.

Skôr ako vyskladáme ďalšiu časť skladačky, poďme sa pozrieť na fakty. A faktom je, že samotný predaj nehnuteľností prebieha hneď v dvoch fázach. Aby ste v realitách uspeli, musíte jednu nehnuteľnosť predať hneď 2x: najprv na internete, potom na obhliadke.

Všimli ste si? 1 nehnuteľnosť musíte predať hneď  2-krát

Predaj nehnuteľností prebieha vždy v dvoch fázach: najprv ju musíte predať na internete a ak uspejete tam, musíte ju predať druhýkrát: na fyzickej obhliadke.

AKO PREBIEHA PREDAJ NA INTERNETE?

Podľa dostupných štatistík, aktuálne viac ako 90% kupujúcich najprv vyhľadá nehnuteľnosť na internete. Potenciálni kupujúci hľadajú predovšetkým na známych inzertných portáloch a následne (ak máte správne urobený marketing), tak na vašich vlastných webových stránkach.

Z toho vyplýva, že fotografie nehnuteľnosti pripravenej na predaj sú rozhodujúce. Ak sa potenciálnemu kupujúcemu páčia, vyhovuje mu lokalita aj cenové rozpätie, skontaktuje vás mailom alebo telefonicky a chce obhliadku.

Správny marketing v tejto časti PREDAJA je o množstve. Cieľom realitných maklérov v tejto fáze je zaistiť , aby si nehnuteľnosť na internete pozrelo čo najviac potenciálnych záujemcov a následne tých správnych zaujať. Ide o tzv. funnel, lievik.

Ako to urobiť?  Čím lepšie fotky a sprievodný text, tým väčší zásah. Čím viac ľudí nehnuteľnosť na internete vidí, tým je väčšia (aj štatistická) pravdepodobnosť, že sa niekto ozve a bude chcieť obhliadku. 

Čím viac ľudí príde na obhliadku nehnuteľnosti pripravenej na predaj, tým sa pravdepodobnosť rýchlosti kúpy (samotného rozhodnutia kupujúceho pre kúpu) zvyšuje a aj časovo zrýchľuje.

AKO PREBIEHA PREDAJ NA FYZICKEJ OBHLIADKE?

Na fyzických obhliadkach veľa robí prvý dojem, ktorý nehnuteľnosť vyvolá. Prvý dojem si záujemca o kúpu urobí v priebehu 30 60 sekúnd.

Je známym faktom, že kupujúci sa rozhodujú emocionálne. Svoje rozhodnutie a konanie človek racionálne zdôvodňuje až následne. Dokazujú to mnohé výskumy a štúdie správania sa ľudí.

Ak sa človek "zamiluje" do nehnuteľnosti už na internete, fyzická obhliadka správne pripravenej nehnuteľnosti na predaj ho už iba posúri tým správnym smerom.  K rozhodnutiu kúpiť.

 

Je to ako naväzovanie vzťahu a dohodnutie si prvého rande v dnešnej dobe. Prvé zoznámenie prebieha na internete. Závisí od toho, akú fotografiu na internete zverejníte a čo o sebe napíšete. Druhá strana vás nakontaktuje.

Vymeníte si zopár informácií, správ. Ak je to ok- dohodnete si prvé rande. Na ňom sa zoznámite a spoznáte sa trošku z iného uhla pohľadu. Ak aj naďalej budete ladiť a budete nachádzať viac pozitív ako negatív, je pravdepodobné, že dáte/dostanete ponuku na sobáš (alebo ponuku, aby ste žili spolu...).

 

Vidíte tú paralelu v realitnom procese?

Najprv internet (fotografie, popis-prvé zoznámenie), potom fyzická obhliadka (prvé fyzické rande) - ak nehnuteľnosť vyhovuje, príde "ponuka na sobáš" - kupujúci sa rozhodne dať ponuku a nehnuteľnosť kúpi.

Pomerne závažným problémom na fyzických obhliadkach je fakt, že minimum kupujúcich (iba približne 10% z celkového počtu) má potrebnú predstavivosť a vidí tzv. potenciál nehnuteľnosti resp. priestoru, ktorý nehnuteľnosť ponúka.  A iste mi dáte za pravdu, že tak upravené nehnuteľnosti, ako sú fotografiách vyššie, vidíme naozaj zriedkavo.

Naše nehnuteľnosti totiž častokrát využívame ako sklady vecí, ktoré sme si za svoj život nazhromaždili a bohužiaľ, v tomto stave sa aj dostávajú na internet pred pozorné oči kupujúcich...  No a následne sa veci zaklincujú na fyzickej obhliadke, kedy kupujúci príde do nehnuteľností, v ktorých však vidí aký (ne)vkus má terajší majiteľ (majitelia).

Ak sa vkus kupujúceho nezhoduje s vkusom aktuálneho majiteľa predávanej nehnuteľnosti, nastáva problém.

Hoci sa obhliadky množia, dlho nikto neprejaví reálny záujem o kúpu. Častokrát ani jedna strana (kupujúci, predávajúci a dokonca v mnohých prípadoch ani maklér) nevedia poriadne definovať, v čom je vlastne problém. A často sa problém zvaľuje na cenu. Že je príliš vysoká. Pes je však zakopaný inde...

Tu je hlavný kameň úrazu

Ak nie je problémom cena nehnuteľnosti na predaj, tak kameň úrazu musí byť niekde inde. Problém sme identifikovali na VSTUPE.  Vstupom do realitného procesu je práve nábor nehnuteľností a následne ich príprava na predaj. Pamätáte?

Ak chceš zmeniť to, čo sa deje na výstupe (zvýšiť počet sprostredkovaných predajov, zrýchliť a zjednodušiť celý proces predaja a obhliadkovania, pracovať menej ale efektívnejšie), je nutné veci na vstupe robiť inak. 

Už samotný Albert Einstein tvrdil, že nie je v poriadku je ten, kto robí veci stále rovnako a očakáva pritom iné výsledky. Je teda nutné začať na veci nazerať inak, a ešte dôležitejšie: začať ich robiť inak.

Priemerná nehnuteľnosť má priemerné výsledky. Podpriemerná nehnuteľnosť je na tom ešte horšie.

Je na nás, makléroch, aby sme dokázali predávajúcemu poradiť, čo má urobiť, aby sa z priemernej nehnuteľnosti stala nehnuteľnosť vysokožiadaná a nadpriemerná. A potom sa z priemerného makléra stane žiadaný maklér s nadpriemernými výsledkami.

Ako môžeme po potenciálnom kupujúcom, ktorý má minimálnu predstavivosť chcieť, aby sa ozval, dohodol si a prišiel na obhliadku, dal s radosťou ponuku, ak nevidí potenciál nehnuteľnosti? Iba cca 10% má potrebnú predstavivosť (ostáva 90% masa kupujúcich), ktorí by pri inom prístupe a postupe kúpili, keby...

...keby im bol predvedený potenciál nehnuteľnosti na predaj.

Akým spôsobom pristupujete k nehnuteľnosti, keď ju naberáte do ponuky?

Akým spôsobom pomáhate majiteľovi s prípravou jeho nehnuteľnosti na úspešné uvedenie na realitný trh? Akým spôsobom sa správate na vstupe? Ako 95% ostatných maklérov, alebo robíte veci inak?

Ak si na košeli zapnete zle prvý gombík - všetky ostatné budú zapnuté nesprávne. A môžete sa snažiť vylepšovať veci inde (v procese, v taktike..), bohužiaľ chyba na vstupe vás dobehne.  Ak je zlý resp. priemerný začiatok (vstup), bude náročné dosahovať nadpriemerné výsledky.

Pamätáte? Potom to už ide do lievika, tzv. funnela.

Kvalitné fotografie a texty rozhodnú, či sa potenciálny kupujúci ozve a príde na obhliadku. Následne na fyzickej obhliadke rozhoduje emocionálny dojem a na ten stačí 60 sekúnd.

Ako pracujete s nehnuteľnosťou ako takou na vstupe do realitného procesu?  Pomáhate majiteľovi premeniť jeho bývanie na štandardizovaný produkt na realitnom trhu (mimochodom, až potom tento domov niekoho môžeme nazývať nehnuteľnosť na predaj). Verte mi, že toto uvedomenie zmení veci od úplného základu. 

Poďme si veci zhrnúť a pozrieme sa na tri hlavné dôvody, prečo sprostredkovanie predaja nefunguje tak, ako by ste si možno priali.

3 hlavné dôvody, prečo sprostredkovanie predaja nehnuteľností nefunguje tak, ako by ste si priali

Prvým problémom ľudí, ktorým pôsobenie v realitách nefunguje tak, ako chcú ...je spravidla v tom, že maklér musí mať obrovské kvantum informácií, ktoré musí  dokázať premeniť na praktické vedomosti a znalosti, ale predovšetkým: musí vedieť vyriešiť problém svojej cieľovej skupiny, svojho trhu.

Absolvovať pár kurzov, získať certifikát či kariérny titul mnohokrát nestačí. To rieši problém vás ako makléra a nie problém trhu (kupujúcich a predávajúcich). Treba sa zamerať na vyriešenie problémov trhu, a to pre každú stranu zvlášť:

  • kupujúci chce kúpiť skvelú nehnuteľnosť za atraktívnu cenu bez nutnosti absolvovať desiatky obhliadok
  • predávajúci chce predať svoju nehnuteľnosť za čo najvyššiu cenu a za čo najkratší čas

Ak dokážete vyriešiť problém trhu (dodáte to čo kupujúci a predávajúci chcú), úspech v realitách máte zaručený. Ako na to, hoci požiadavky kupujúcich a predávajúcich sú protichodné? Ako vyladiť celý proces tak, aby pripomínal premyslený a vyladený stroj a nie "stavebnicu rozhádzanú po podlahe"? Odpoveďou je vyriešenie problému č.2.

 

Druhým problémom prečo sprostredkovanie predaja nehnuteľností nefunguje tak, ako by si realitní makléri priali... je fakt, že hľadáme riešenia na čiastkové problémy bez nastavenia celkovej fungujúcej stratégie. Riešime veci, ktoré sa vyskytnú za chodu v jednotlivých fázach

  • (nábor nehnuteľnosti= predávajúci, majitelia;
  • samotný predaj = potenciálni kupujúci;
  • marketing na zlepšenie imidžu predávanej nehnuteľnosti aj prezentácie seba samého ako realitného či realitky)

a nedokážeme sa na jednotlivé fázy  realitného procesu pozrieť z nadhľadu a následne ich prepojiť tak, aby tvorili zmyselný a funkčný celok. Celok, kde bude 100% jasné, odkiaľ začať, čo robiť a prečo. Jednoducho chýba STRATÉGIA, resp. pohľad z nadhľadu, tzv. BIG PICTURE.

 

Tretím problémom je... Mám na vás otázku: inšpirujete ľudí k akcii, alebo na nich tlačíte?

Už ste poučili o schéme "inšpirácie k akcii?" A využívate ju vo svojej realitnej praxi?

Poďme po poriadku. Schéma inšpirácie k akcii je schéma, kde druhú stranu do kúpy netlačíme, ale naopak, ku kúpe ho inšpirujeme. Ako to dosiahnuť? Stačí dodržať postupnosť týchto 4 základných krokov:

  • pritiahnuť pozornosť (treba vedieť, čo je hlavný spínač v hlavách druhých ľudí - ten keď spustíte, získate záujem takmer vo všetkých prípadoch)
  • prebudiť túžbu ( už používate nástroj, ktorým dokážete premeniť nezáväzný záujem na naozajstnú túžbu zveriť predaj nehnuteľnosti presne vám, resp. naozajstnú túžbu predvádzanú nehnuteľnosť kúpiť a to hneď teraz? Nie nie je to vôbec ťažké, stačí ak porozumiete zopár kľúčovým veciam, o tom, ako zákazník pred samotným rozhodnutím premýšľa.)
  • presvedčiť mozog (emócie a túžba sú impulzom k rozhodnutiu kúpiť. Ak má však zákazník otvoriť peňaženku, v ďalšej fáze musíte zvládnuť presvedčiť aj jeho mozog - logiku. Ako sa vyhnúť tomu, že zákazník sľúbi, že pôjde do toho a odrazu sa zdá, že zmenil názor a začína sa krútiť a... už vám neodpovedá na maily a prestal dvíhať telefón?)
  • priživovať vzťah (zákazníka máte, ale tu mnoho maklérov končí. Naozajstná príležitosť predávať a zarábať však práve v tomto kroku začína.

Verte mi, trvalo mi veľmi veľa času, než som si veci poskladala tak, aby mi dávali zmysel. Zmysel to začalo dávať a prestali sa hromadiť otázky prečo. Keď už som vedela PREČO, stačilo mi sústrediť sa iba na jednu vec. Nájsť spôsob AKO.

Nakoniec som však našla nástroj, ktorý úplne prirodzenou cestou, jednotlivé časti prepojil a vyriešil v konečnom dôsledku všetko, o čom určite sníva každý jeden realitný maklér: čo je potrebné urobiť, aby ho zákazníci (kupujúci aj predávajúci) začali kontaktovať sami od seba?

Čo urobiť, aby ste na realitnom poli uspeli a vyťažili z neho maximum? Aby ste zvýšili počet úspešných predajov za mesiac?

Stačí vyriešiť 1 vec a všetko pôjde inak..

Neviem ako vás, ale mňa takáto vízia zaujala. A rovno vám poviem, stala som sa ňou priamo posadnutá (!) a dala som si záväzok prísť na to, ako dosiahnuť, že sa prestanem na realitnom trhu trápiť a vyťažím z neho maximum. 

Že zistím, ako robiť marketing pre majiteľov, pre nehnuteľnosti, pre mňa samotnú ako realitnú maklérku a aj pre kupujúcich tak, aby som docielila, že ma v konečnej fáze budú zákazníci kontaktovať sami od seba!

Získavanie nehnuteľností, fyzické obhliadky, samotný predaj či môj vlastný marketing už prestal byť problém. Začala som sa vyhýbať zmlúvaniu o cene, keď sa už kupujúci konečne objavil. 

Fakt, že som nemusela tlačiť na predávajúceho na zníženie ceny a tým si vlastne znižovať vlastnú odmenu (províziu) za vykonanú prácu bol neuveriteľný bonus. Jednoducho som objavila, že stačí začať robiť 1 vec na vstupe a to vyrieši takmer všetky problémy, na ktoré som pri dlhodobejšom pôsobení v realitách natrafovala.

Do môjho vlastného portfólia nehnuteľností mi začali pribúdať atraktívne nehnuteľnosti, ktoré sa rýchlo predali. Zvýšila sa moja produktivita (znížil sa počet obhliadok potrebných na predaj nehnuteľnosti a množstvo obchodov, ktoré som dokázala mesačne uzavrieť).

A fakt, že ma potenciálni zákazníci začali kontaktovať čoraz častejšie sami od seba, bol skvelou čerešničkou na torte.

Vynikajúcou správou je, že existuje skratka, nástroj, vďaka čomu môžete aj vy odštartovať a vyladiť celý realitný proces tak, že vás v konečnom dôsledku zákazníci začnú kontaktovať sami a vy zvládnete dokončiť viac úspešných predajov za kratší čas. Je však treba postaviť pevné a správne základy.

Ak zmeníte veci na vstupe, zmení sa váš výstup. Toto skombinujete s Paretovým princípom 80/20, prepojíte to schémou inšpirácie k akcii a už nikdy nebudete mať o zákazníkov núdzu... A čo je na tom najlepšie, po istom čase vás začnú zákazníci kontaktovať sami od seba.

Ako postaviť správne základy a vyriešiť

 

efektívny marketing, nábor nehnuteľnosti,

ich samotný predaj (3v1) tak,

 

aby vás následne potenciálni zákazníci kontaktovali sami od seba?

Ak chcete uspieť (a platí to nielen v realitách), je nevyhnutne postaviť správne základy. Aj v tomto prípade treba postupovať krok za krokom, ktorých princíp je jednoduchý.

KROK #1 je ovládať fakt čo predstavuje vstup do realitného procesu, čo znamená naučiť sa umeniu získavať nehnuteľnosti do svojho portfólia a majiteľa (predávajúceho) zazmluvniť – ideálne exkluzívne. Vstupom je nehnuteľnosť, ktorú získate cez nábor do svojho portfólia a pripravíte ju na úspešné uvedenie na realitný trh ako štandardizovaný produkt.

Hlavný princíp spočíva v tom, že ak sa sústredíte na vstup, tomu venujete maximálnu pozornosť a urobíte ho správne (nábor a príprava nehnuteľnosti na uvedenie na trh cez schému inšpirácie k akcii), do kúpy nehnuteľnosti už nebudete musieť potenciálneho kupujúceho tlačiť a marketing vám začnú spokojní zákazníci z obidvoch strán ako dôsledok robiť sami.

Je to nesmierne dôležité, pretože iba vďaka správnej príprave nehnuteľnosti na jej uvedenie na realitný trh môžete potenciálneho záujemcu o kúpu inšpirovať ku kúpe bez nátlaku, dokáže sa vyhnúť tlaku na znižovanie ceny a tým aj svojej provízie, vyhnúť sa nepríjemným rozhovorom s majiteľom aj kupujúcim o problémoch nehnuteľnosti...

KROK #2 je vedieť a byť schopný majiteľovi poradiť, prečo a ako pripraviť nehnuteľnosť k predaju. Vedieť mu vysvetliť, že iba tu má reálnu možnosť ovplyvniť cenu nehnuteľnosti a fakt, aby sa z nej nestal ležiak.

Skvelou správou je, že stačí ovládať iba jeden jediný nástroj (know-how), ktorý vám dokáže 3v1 vyriešiť nábor nehnuteľností, a vo svojich dôsledkoch tento nástroj dokáže uľahčiť predaj, pretože ovládate, čo je nevyhnutné pre úspešné uvedenie nehnuteľnosti na realitný trh urobiť, aby sa okamžite zmenilo vnímanie psychologickej hodnoty nehnuteľnosti v očiach potenciálneho zákazníka.

To znamená, že nehnuteľnosť sa predá rýchlejšie, vy ani majiteľ nebudete musieť znižovať cenu a  krátiť svoju odmenu za sprostredkovanie predaja a pritom vám zostane oveľa viac času na výber a prípravu ďalšej nehnuteľnosti, s ktorou začnete pracovať na vstupe, na jej príprave a úspešnom uvedení na realitný trh tak, aby sa kupujúci do nej zamiloval a predala sa prakticky už na internete.

KROK #3 je zvýšiť svoju prestíž rýchlym predajom nehnuteľností, schopnosťami profesionálne poradiť, ako nehnuteľnosť na predaj pripraviť na jej úspešné uvedenie na realitný trh, čoho dôsledkom pre vás bude menej času stráveného na obhliadkach (zopár obhliadok a následný predaj), predaje za vyššie ceny bez nutnosti stláčať majiteľa za cenu a krátiť si tak svoju províziu (odmenu) za sprostredkovanie.

 

Toto je úplný základ, pretože akonáhle sa sústredíte na vstup, ten zvládnete, tak naštartujete zvyšok, systém začne bežať sám a samotná „údržba“ už pôjde automaticky. Už nebudete musieť riešiť osobitne kupujúcich, osobitne marketing pre nehnuteľnosti, osobitne získavanie majiteľov a ich nehnuteľností do svojho portfólia, či marketing svoj vlastný.

Možno si teraz hovoríte: Chýba mi celková stratégia, konkrétny návod / nástroj, spôsob, know-how ako uviesť do praxe Paretov princíp, aby 20% práce na vstupe zabezpečilo a prinieslo 80% výsledkov na výstupe a to bez nutnosti používať nátlak. Mám pre vás skvelú správu:

Znásobte predaje a zisky ako realitný maklér vďaka získaniu prelomového tréningu

ktorý kombinuje:

  • Paretov princíp 80/20
  • Schému inšpirácie k akcii

a to tak, aby 20% práce na vstupe zabezpečilo a prinieslo 80% výsledkov na výstupe a to bez nutnosti používať nátlak. 

doposiaľ plne neobjavený NÁSTROJ 3v1 pre realitných maklérov

  • vysoko efektívny NÁBOR nehnuteľnosti
  • rýchlejší PREDAJ
  • MARKETING, ktorý vám začnú robiť zákazníci sami

Mojou víziou je dať vám v tréningu na jednom mieste všetko, čo som si priala vedieť, keď som s prácou v realitnom biznise začínala. Pripravila som pre vás unikátnu členskú sekciu, ktorá obsahuje 6 modulov na tému, ktorá je pre úspech v realitnom biznise kľúčová.

V tomto tréningu zdieľam unikátny nástroj -1 vec, vďaka ktorému začnete dosahovať násobne väčšie predaje a z toho odvodené zisky a pritom budete oveľa viac času na seba a svoj život ako doteraz. Prečo? Lebo je tu aplikované Paretovo pravidlo 80/20 a všetko sa odvíja od zavedenia a správnej aplikácie jednej jedinej veci na vstupe...

1 vec - 1 nástroj a vy ako realitný maklér dosiahnete násobný pozitívny efekt vo všetkých troch nevyhnutných súčastiach realitného procesu: nábor, predaj, marketing. Nábor nehnuteľností, samotný predaj aj marketing sú vzájomne poprepájané a naozaj stačí správne pochopiť mechanizmus, ujasniť si, čo je prvý krok a zvyšok bude fungovať samo ako dobre naolejovaný a vyladený stroj.

Chcete vedieť, prečo tento nástroj - táto 1 vec na vstupe tak skvele funguje? Pretože celé je to postavené  na schéme inšpirácie k akcii. Je to schéma, kde druhého do kúpy netlačíme, ale naopak, ku kúpe ho inšpirujeme tým, že najprv pritiahneme jeho pozornosť, potom prebudíme jeho túžbu, presvedčíme jeho mozog a následne začneme priživovať so zákazníkom vzťah.

Jednoducho veci začnú do seba zapadať a začnú fungovať ako správne naolejovaný a vyladený stroj, ktorý od istého momentu začne fungovať úplne automaticky..

Tu je dôvod, prečo tréning vznikol

Chcem vám dať návod a najdôležitejšie zistenia, ktoré zmenili môj pohľad na prácu profesionálneho realitného makléra. Nie, nie je to len suchá teória, ktorej je teraz všade plno. Tréning je praktický checklist princípov, krokov a poznatkov, ktoré mi trvalo naštudovať a vyskladať dohromady roky.

Teraz, v tomto období, keď bol nútený doslova celý svet zastať,  som našla čas, dala si prácu a rozpísala som svoje znalosti a know-how do podoby, vďaka ktorej dokážete veľmi jednoducho a rýchlo všetky poznatky vstrebať a využiť vo svoj prospech.

Dohromady vás čaká 6 videolekcií,  v ktorých vás za ručičku prevediem tým, čo som sa naučila o doposiaľ plne neobjavenom, ale až neuveriteľne skvelom nástroji pre realitných maklérov ktorý 3v1 vyrieši ako nábor (čo je vstup), tak samotný predaj aj marketing.

No a aby ste sa mohli vracať ku všetkému, čo v tréningu budete počuť, súčasťou je myšlienková mapa, kde nájdete všetky body, ktoré zaznejú v tréningu.

Predstavujem jedinečný tréning

 

 

AKO DOSIAHNUŤ EFEKTÍVNY NÁBOR NEHNUTEĽNOSTÍ, RÝCHLEJŠÍ PREDAJ A MARKETING, KTORÍ VÁM ZAČNÚ ROBIŤ ZÁKAZNÍCI SAMI

 

Je to výnimočný online tréning, vďaka ktorému získate know-how o 1 veci - nástroji, ktorým dokážete vyriešiť

  • efektívny marketing,
  • nábor nehnuteľnosti
  • samotný predaj nehnuteľností tak,

aby vás v konečnom dôsledku potenciálni zákazníci začali kontaktovať sami od seba.

Tréning obsahuje

6 modulov, ktoré sú vystavané tak, aby zodpovedali nielen otázku AKO (veci vyskladať), ale aj otázku PREČO (to robiť práve takto). Súčasťou každého modulu je praktická myšlienková mapa, aby ste sa mohli k jednotlivým častiam a myšlienkam v prípade potreby vracať.

Cieľom tréningu je ZVÝŠIŤ VAŠE PREDAJE a posunúť vaše podnikanie vpred, dokonca i keď sa vám zatiaľ sprostredkovanie predaja veľmi nedarí.

Modul # 1:

 

Ako mať v priebehu 1 mesiaca VIAC PREDAJOV a zároveň predávať RÝCHLEJŠIE

Hneď v prvom module si zodpovieme otázku, ako mať v priebehu 1 mesiaca VIAC PREDAJOV a zároveň predávať RÝCHLEJŠIE. Aj vďaka prehľadnej myšlienkovej mape si definitívne zodpovieme otázku:

  • čo je k tomu potrebné
  •  a kde začať

Ujasníme si, aká je cesta kupujúceho ku kúpe, lebo iba tak dieliky stavebnice lepšie zapadnú do seba.

Pozrieme sa na to, akým spôsobom robiť nábor, marketing a samotný predaj z unikátneho uhla pohľadu, vďaka ktorému zistíte, že ak robíte veci správne (ale zároveň ak robíte správne veci) podľa Paretovho princípu 80/20 a schémy inšpirácie k akcii, tak marketing a doporučenie  začnú za vás robiť samotní spokojní zákazníci.

Aby človek tento efekt dosiahol, stačí urobiť 1 správnu vec na vstupe, ktorá následne ovplyvní úplne celý proces a všetky nevyhnutné činnosti: nábor nehnuteľností, samotný proces predaja aj marketingu. Získate odpoveď na otázku PREČO.

Modul # 2:

 

Predstavenie nástroja 3v1, ktorý vyrieši nábor nehnuteľností, predaj aj marketing cez schému inšpirácie k akcii a pritom využíva aj Paretov princíp 80/20

Realitný trh nie je ideálne miesto na získavanie skúseností na vlastnej koži. Formou pokus - omyl. Daňou za tento prístup však často čas a kvantum pádov. Ak pádov bude priveľa a budú trvať príliš dlho, môžu spôsobiť úplne zbytočné ukončenie podnikania v tak krásnej oblasti, ako je realitný trh.

Práve preto si v 2. module predstavíme ktorý konkrétny nástroj dokáže vyriešiť všetky tri veci v jednom:

  • nábor nehnuteľností
  • predaj nehnuteľností
  • marketing

a uplatňuje pritom Schému inšpirácie k akciiParetov princíp 80/20.

Hneď týmto modulom začíname praktickú časť a vy získate odpoveď na otázku AKO.  Nástroj vám v tomto module predstavím a postavíme okolo neho pevné základy k tomu, aby ste dokázali:

  • profesionálne pripraviť nehnuteľnosť k predaju či prenájmu,
  • premenili ju tak na produkt určený pre realitný trh a
  • ukázali potenciál nehnuteľnosti bez rušivých dojmov a na úrovni profesionála, ktorý vie čo robí.

Cieľom vás ako realitného makléra musí byť hneď v začiatkoch (na vstupe) dosiahnuť stav, kedy sa nehnuteľnosť bude javiť čo najatraktívnejšie pre čo najväčší počet potenciálnych záujemcov. Iba tento prístup má za dôsledok, že nehnuteľnosť sa predá/ prenajme v čo najkratšom čase a za čo najvyššiu cenu.

Ak už tipujete o ktorý nástroj ide, tak vám poviem, čo tým nástrojom nie je: NIEJE to bytové dizajnérstvo. Pri bytovom návrhárstve totiž platí presný opak... Tento nástroj nemá nič spoločné ani so stavom nehnuteľnosti.

Ak začnete ako maklér využívať práve tento doposiaľ plne neobjavený nástroj,  vaše nehnuteľnosti výrazne vyniknú, posilní sa váš osobný branding ako realitného makléra, odlíšite sa od konkurencie to preto, že začnete robiť veci inak, ako ich robí 95% ostatných realitných maklérov.

Modul # 3:

 

Konkrétné pravidlá, ktoré musí realitný maklér ovládať, aby nábor a prípravu nehnuteľnosti zvládol na 110%

 

V treťom module si odhalíme konkrétne pravidlá ktoré je nutné ovládať, aby ste dosiahli požadovaný efekt už na vstupe, tj. pri nábore nehnuteľností do svojej ponuky. Na VSTUPE treba jednoznačne začať, od VSTUPU sa to všetko odvíja a postupne nabaľuje ako snehová guľa.

Pretože, ak bude ovládať pár jednoduchých pravidiel, ktoré vám prezradím v tomto module tréningu, dokážete majiteľovi nehnuteľnosti na predaj poradiť:

  • ako sa vyrovnať s architektonickými nedostatkami aj nepeknými priestorovými disproporciami v byte či v dome, jednoducho v nehnuteľnosti určenej na predaj
  • ako majiteľ dokáže úplne jednoduchým spôsobom "odstrániť´" nedostatky, ktoré často úplne zbytočne predlžujú samotný predaj
  • na príklade nehnuteľnosti s tromi izbami si ukážeme ako málo stačí vedieť na to, aby sa IHNEĎ „psychologicky“ zvýšila hodnota v očiach potenciálneho kupujúceho, čo spôsobí, že v predajnom procese vymizne zmlúvanie o cene a kupujúci bude inšpirovaný k tomu aby dal ponuku.
  • a kvantum ďalších praktických vychytávok, ktoré vám uľahčia a zjednodušia ako nábor, tak predaj i samotný marketing v procese sprostredkovania predaja nehnuteľností.

Modul # 4:

 

Konkrétne pravidlá ako maximalizovať prvý dojem

V module č.4 vám prezradím praktické tipy určené pre realitných maklérov a ukážeme si, ako a prečo vďaka tomuto nástroju získate  čo najlepší prvotný / prvý dojem. V tomto module presunieme pozornosť z majiteľa nehnuteľnosti na potenciálneho zákazníka / kupujúceho.

Potenciálny zákazník si vytvára dojem už z fotografií na internete. Ak urobíte správne kroky, využijete správne nástroj, ktorý bol predstavený v 2 a 3 module, dokážete predať zákazníkovi už prvýkrát - na internete. Potenciálny zákazník si dohaduje obhliadku.

Následne aplikujete know-how z modulu 2 a 3 druhýkrát, čím docielite, že prvý dojem bude pri prvej návšteve potenciálneho kupujúceho ten najlepší možný.

Aj preto sa, okrem iného, v tejto časti rozsiahlej časti dozviete:

  • Ako človek posudzuje priestor a kde sa dá doslova "čarovať" a to len tým, že viete ako na to.. výsledný efekt: predáte rýchlejšie a za vyššiu cenu.
  • získate vedomosť, čo musí byť prvoradou úlohou každého makléra:
  • pri nábore nehnuteľnosti (teda vo vzťahu k majiteľom) a
  • pri prezentácii nehnuteľnosti, za účelom maximalizácie prvého dojmu.

Úplne prirodzene si tak začnete budovať svoju vlastnú značku profesionála v realitách...

Modul # 5:

 

Ako nehnuteľnosť predať prvý raz (a to už na internete)

Nehnuteľnosť musíte dokázať predať hneď 2-krát. Prvýkrát cez fotografie a popis na internete a druhýkrát na fyzickej obhliadke. Vstupom na obhliadku je úspešný "predaj" fotografií nehnuteľnosti už na internete, pretože v drvivej väčšine sa človek rozhoduje či príde na obhliadku alebo nie, práve na základe fotografií.

A práve to je dôvod, prečo aj modul č. 5 je poňatý prakticky a venuje sa predovšetkým základným pravidlám fotografovania nehnuteľností za účelom inzercie na internete a to z dôvodu uľahčenia a urýchlenia samotného predaja.

V tomto module vám okrem iného prezradím 10+1 najdôležitejších tipov, ako urobiť čo najlepšie fotografie, vďaka ktorým si potenciálny záujemca nehnuteľnosť zamiluje a ...nehnuteľnosť predáte už na internete.

Hlavným efektom je, že na obhliadku príde 100% namotivovaný potenciálny záujemca. Ak maximalizujete dojem pomocou know -how, ktorý ste získali z 3. a 4. modulu, každú jednu nehnuteľnosť predáte po pár obhliadkach.

Ktoré praktické vedomosti v tomto module získate?

  • najvyužívanejšie metódy fotenia, ktoré sú prakticky využiteľné práve pre realitných maklérov
  • povieme si, ako na fotenie snímkov v atypických priestoroch (kde sú zošikmené strechy, strešné okná..)
  • aké sú pravidlá fotenia v interiéri
  • ako sa vysporiadať s tým, že nesmieme fotiť proti svetlu, pretože práve tento fakt obmedzuje to, z akého uhla miestnosť dokážeme nafotiť

Modul # 6:

 

Záverečné zhrnutie a fakty, AKO a PREČO profesionálne pripraviť nehnuteľnosť na predaj

Plne neobjavený nástroj, ktorý umožní maklérom odštartovať úplne novú éru úspechu v realitnej branži je profesionálna príprava nehnuteľnosti na predaj.

Tvrdenie: ak chcete mať lepší výstup (napríklad viac predajov za mesiac), je nevyhnutné zmeniť veci na vstupe. A vstup do rovnice úspechu v realitnom biznise je vaša práca vo fáze náboru nehnuteľnosti až po jej uvedenie na trh. Zvyšok - marketing a predaj následne už beží sám. Prečo?

Ideálnych nehnuteľností za "dobrú" cenu a typu "hneď sa nasťahovať" je na našom trhu pomerne málo. Tie sa ale predávajú najlepšie. Priemerných nehnuteľností je však pomerne dosť. Práve preto sa častokrát so sprostredkovaním predaja majiteľ aj maklér vytrápi. 

Ak ale práve vďaka vašim radám a know - how, ktoré získate z tohto tréningu, dokážete majiteľovi poradiť (začnete pracovať na vstupe) a ten dokáže zmeniť "priemernú nehnuteľnosť za ideálnu" (priemernú z pohľadu kupujúceho, pretože častokrát sú to drobnosti, ktoré však robia obrovský rozdiel vo vnímaní),

  • majiteľ predá rýchlejšie a
  • kupujúci bude spokojný, čo kúpil

a vaša kariéra realitného makléra môže dosiahnuť nedozierných výšin. Odporúčania z dôvodu spokojnosti obidvoch strán (majiteľov aj kupujúcich začnú len pribúdať). To vám garantujem.

 

 Skvelou správou pre vás ako realitného makléra je, že vaša investícia v tomto procese je investícia do vedomostí, AKO (na to) a PREČO (na to).  Ešte lepšou správou pre majiteľov nehnuteľností na predaj je, že ich to nestojí častokrát nič, okrem ich vlastného času, ktorý venujú príprave svojej nehnuteľnosti na predaj pod vašim vedením.

Čo je teda výsledným efektom pre vás? Vďaka aplikácie získaného know-how z tréningu do praxe budete mať vysokoúčinnú páku na exkluzivitu.

 

Ak si to zhrnieme:

Po absolvovaní tréningu sami dokážete:

Z pohľadu NÁBORU nehnuteľností:

  • vďaka profesionálnej príprave nehnuteľnosti na jej úspešné uvedenie na realitný trh dokážete:
  • skrátiť čas predaja nehnuteľnosti (výhra pre vás aj majiteľa)
  • majiteľ dokáže vďaka vašim radám zatraktívniť nehnuteľnosť bez veľkých nákladov, čo ho vyjde vždy lacnejšie ako zníženie ceny nehnuteľnosti (jeden z top argumentov na majiteľa pri nábore)
  • majiteľa úspešne zazmluvniť či uzatvoriť exkluzívnu zmluvu bez ohľadu na to, či ste malér pokročilý alebo začínajúci (výhra pre vás)
  • dokážete sa odlíšiť od konkurencie (iných maklérov či realitných kancelárií) (výhra pre vás)
  • vyhnúť sa zmlúvaniu o cene s potenciálnymi záujemcami o kúpu (výhra pre vás aj majiteľa)
  • vyhnúť sa rozpačitým rozhovorom o zlom / zanedbanom stave nehnuteľnosti s kupujúcimi (výhra pre vás aj majiteľa)
  • docieliť atraktívnejšiu prezentáciu nehnuteľnosti (výhra pre vás aj majiteľa)

Z pohľadu PREDAJA nehnuteľností:

Predaj nehnuteľností sa deje v 2 fázach: na internete (inzertných portáloch) a na fyzických obhliadkach.

  • na internete - inzertné portály, web

Podľa štatistík - viac ako 90% kupujúcich najprv vyhľadá nehnuteľnosť na internete, z čoho vyplýva, že fotografie nehnuteľnosti sú rozhodujúce. Ak sa páčia, vyhovuje lokalita, cenové rozpätie - nasleduje fyzická obhliadka.

  • na fyzických obhliadkach

Prvý dojem si kupujúci vytvorí v priebehu 30 až 60 sekúnd. Tento však dokážete vďaka doposiaľ plne neobjavenému nástroju realitných maklérov maximalizovať.

Profesionálna prezentácia nehnuteľností odbúrava aj ďalší problém kupujúcich. Iba 10% kupujúcich si dokáže predstaviť potenciál priestoru - ten treba predviesť.

  • Iba nehnuteľnosť profesionálne pripravená na predaj dokáže získať v čo najkratšom čase, čo najväčší počet potenciálnych záujemcov a vy ako maklér tak dokážete splniť svoj sľub, ukázať svoje majstrovstvo a sprostredkovať jej predaj za najvyššiu možnú cenu na trhu (výhra pre vás aj majiteľa)
  • vytvorenie imidžu realitného makléra /realitnej kancelárie z dôvodu skrátenia predaja pre majiteľa je obrovský NEVYUŽITÝ priestor na trhu, pretože zatiaľ tento nástroj využíva veľmi málo maklérov

 Aké z toho plynú pre vás ako realitného makléra výhody?

  • menej obhliadok (výhoda pre vás ako makléra aj majiteľa)
  • možnosť venovať svoj čas ďalšej nehnuteľnosti (výhoda pre vás)
  • zvýšenie efektivity práce (výhoda pre vás)

 

  • zvýšenie mesačného cash flow  (väčší počet predajov za vyššiu cenu a za kratší čas)
  • pútavá prezentácia prostredníctvom fotografií na internete, po čase bez nutnosti inzercie na platených inzertných portáloch
  • možnosť ušiť ponuku na mieru s puncom exkluzívneho prístupu z vašej strany (výhoda pre potenciálnych kupujúcich, ktorí spolupracujú práve s vami)

 

  • po skončení obchodu bude majiteľ nehnuteľnosti na predaj aj kupujúci spokojný, čo spôsobí získanie odporúčaní ako zo strany spokojného majiteľa, tak zo strany spokojného kupujúceho a to spôsobí, že postupom času Vás potenciálni klienti začnú kontaktovať sami (výhoda pre vás)

Z pohľadu MARKETINGU pri sprostredkovaní predaja nehnuteľností:

  • Vďaka tréningu získate vysokoefektívny nástroj a spôsob, ktorý 3v 1 uspokojí potreby a požiadavky všetkých zúčastnených strán realitného procesu: majiteľa predávanej nehnuteľnosti, kupujúceho aj realitného makléra.

Pre majiteľa pôjde o tieto výhody, ktoré získate vy vďaka tréningu:

  • zatraktívnenie nehnuteľnosti bez veľkých nákladov
  • je dokázané, že vďaka profesionálnej príprave nehnuteľnosti na predaj sa nehnuteľnosť predá až o 50% rýchlejšie ako keď je nehnuteľnosť uvedená na realitný trh tak ako je
  • táto metóda, tento nástroj zvýši cenu upravenej nehnuteľnosti v priemere o 4% až 7%, čo znamená že pri 50 tis eurovej nehnuteľnosti ide o cenu vyššiu až o 3500 eur
  • je to jediný nástroj, ktorým sa dá vyhnúť znižovaniu ceny, ak sa nedarí nehnuteľnosť predať

 

Pre kupujúceho má know-how, ktoré v tréningu vy získate tieto výhody:

  • kupujúci sa rozhodujú emocionálne a prvý dojem si vytvoria v rozmädzí 30 až 60 sekúnd po vstupe do nehnuteľnosti, pričom netreba zabúdať na fakt, že potenciálni kupujúci si samotné obhliadky vyberajú podľa toho, aký dojem si vytvoria z fotografií na internete
  • iba minimum kupujúcich má potrebnú predstavivosť (cca 10%) a preto je potrebné potenciál priestorov ukázať. Tento nástroj bol vyvinutý presne pre tento účel.
  • kupujúci bude nadmieru spokojný, ako dobre kúpil a preto nebude váhať s odporučením vás ako skvelého realitného makléra

 

Pre vás ako realitného makléra / realitnú kanceláriu získate vďaka tréningu tieto výhody:

  • vďaka profesionálnej príprave nehnuteľnosti na predaj dokážete zvýšiť cenu upravenej nehnuteľnosti v rozpätí 4% až 7%, čo je obrovský dôvod pre majiteľa spolupracovať práve s vami
  • kupujúci nebudú mať tendenciu zjednávať/stláčať cenu smerom nadol
  • predávajúceho netreba stláčať za cenu a ukrajovať tak zo svojej provízie

 

  • ide o skvelý marketing pre seba samého a pre svoju realitnú kanceláriu, nech sa na to pozriete zo všetkých uhlov pohľadu:
    • úspešný nábor
    • efektívny a rýchly predaj bez nutnosti siahať na cenu (čo je neoceniteľné pri provízii/odmene stanovenej percentom z predajnej sumy)
    • doporučenie od spokojných klientov (ako strana kupujúcich, tak strana predávajúcich)
      sa táto nehnuteľnosť bude javiť ako jedna z najatraktívnejších na danom trhu

 

  • ako maklér, ktorý ovláda a aplikuje v praxi pravidlá tohto nástroja, budete pôsobiť dôveryhodnejšie, pretože:
    • už nebudete "iba" sprostredkovávať predaj nehnuteľnosti
    • budete schopní profesionálne doporučiť drobné úpravy nevyhnutné pre úspešný a rýchlejší predaj nehnuteľnosti

 

    • budete sa vynímať medzi ostatnými maklérmi /realitnými kanceláriami, pretože budete ponúkať (mať v portfóliu) upravené a vysoko atraktívne nehnuteľnosti (a nie bežné a priemerné, ako ostatní ... stále tvrdím, že ide o plne neobjavený potenciál nástroja pre všetkých realitných maklérov)

    • zlepší sa i váš marketing, pretože ak bude nehnuteľnosť dobre upravená, správne nafotená, prezentuje sa v podstate sama

      • zvýšite svoju prestíž rýchlym predajom nehnuteľností
      • vaše nehnuteľnosti sa budú  odlišovať od ostatných svojou kvalitou
      • pri predaji nehnuteľnosti strávite menej času
      • predaje sa uskutočňujú za vyššiu cenu (vyššia cena = vyššia provízia)

 

Faktom však je, že ak nezačnete využívavať tento nástroj pri nábore, marketingu a predaji nehnuteľností Vy, je isté že tak urobí niekto z vašej konkurencie.

To je obrovský dôvod, prečo kliknúť na tlačítko vstúpiť do tréningu a zabezpečili si  "nefér" konkurenčnú výhodu a bezkonkurenčnú cenu skôr ako ostatní.

Jednoducho, ja som z tohto tréningu nadšená a stavím sa, že aplikácia znalostí z tréningu do praxe predčí všetky vaše očakávania!

Všetko, čo sa vďaka tréningu naučíte vedie k tomu, aby ste odštartovali vysokoefektívny nábor nehnuteľností do vašej ponuky, docielili rýchlejší predaj a väčší mesačný cash - flow a v konečnej fáze nemuseli pracne získavať nových potenciálnych klientov, lebo kupujúci aj predávajúci vás začnú odporúčať sami.

Dôvodom je fakt, že cielene uspokojíte potreby každej jednej strany.

Ak mám byť úprimná, som z toho tréningu aj možností ktoré nástroj má -naozaj nadšená. Celý tréning som zostavila tak, aby vám dal naozajstný prínos, postavil pevné základy a bol pre vás maximálne praktický.

Povediem vás krok za krokom všetkým, čo jednoducho musíte vedieť. Získate jasnú predstavu o tom, čo musíte robiť a naopak, čo robiť v žiadnom prípade nesmiete. Psychologicky je celý nástroj postavený na aplikácii Paretovho princípu 80/20 a schémy inšpirácie k akcii hneď na VSTUPE.

Ukážem vám konkrétne spôsoby a poviem vám príklady, vďaka ktorým už nebudete mať pocit, že vás niekto hodil cez palubu bez záchranného kolesa.

Jednoducho a jasne: realitný biznis, už nedokážete prestať milovať...

 

6 video-lekcií, viac ako 130 minút audia a videa + myšlienkové mapy, ku ktorým sa môžete kedykoľvek vracať.

6 modulov s jasným cieľom:

 

ZVÝŠIŤ VAŠE PREDAJE a posunúť vaše podnikanie vpred, dokonca i keď sa vám zatiaľ sprostredkovanie predaja veľmi nedarí.

Tréning predčí vaše očakávania, pokiaľ:

  • S podnikaním a pôsobením v realitách ešte len začínate a chcete si vytvoriť zárobkové podnikanie v podstate z nuly. Aktuálne je vašim cieľom, aby ste sa v roli realitného makléra uživili...
  • Sprostredkovávať predaj sa vám zatiaľ veľmi nedarí... ale, ak má vaše podnikanie fungovať ďalej, je vám jasné že musíte zmeniť spôsob, ktorým pristupovať k predaju...
  • Chcete zvýšiť zisky. V realitnom biznise sa vám celkom darí, ale kto hovorí, že nemôžete zarábať a byť úspešný ešte viac? Možno postačí zmeniť uhol pohľadu, zmeniť stratégiu, získať nadhľad a zahájiť tak raketový rast!

Neprichádzajte zbytočne o ďalšie predaje...

Vážne... nerobte to. Pred vami teraz leží dôležitý kus do skladačky úspešnej kariéry realitného makléra...

Prečo prichádzať o peniaze tým, že potenciálni záujemci o kúpu chodia na vaše nehnuteľnosti, ale nekupujú, lebo im neboli správne predvedené? Prečo sa pripravovať o nové nehnuteľnosti vo vašom portfóliu tým, že namiesto "inšpirácie k akcii" s majiteľmi správne nekomunikujete, či dokonca používate nesprávneho nátlaku?

Faktom je, že aby maklér dlhodobo zotrval v realitnej branži, potrebuje zarábať, avšak bez know- how a vedomostí z doposiaľ plne neobjaveného nástroja pre realitných maklérov nie je možné vyťažiť potenciál realitného trhu na maximum a plne uspieť.

 

Tento tréning vám pomôže lepšie spoznať túžby a potreby vašich klientov ako na strane majiteľa tak na strane kupujúceho a potom na základe toho dokážete vyladiť svoj predajný proces. Podotýkam, už na vstupe. Keďže odladíte veci, ktoré budete robiť na vstupe a začnete ich robiť správne, začne vám ostávať viac času, budete zarábať viacejpracovať pritom menej.

Videotréning "Ako na vysokoefektívny nábor nehnuteľností, rýchlejší predaj a marketing, ktorý vám začnú robiť spokojní klienti sami" je konkrétny tréning z praxe, v ktorom idem rovno k veci. Niečo ako presný recept, ktorý vám pomôže prirodzene vzbudiť túžbu vašich zákazníkov a doviesť ich k sprostredkovaniu predaja nehnuteľnosti práve od vás a následného nákupu záujemcami práve z vašej ponuky.

 

Naviac, dnes máte šťastie, pretože cenu som znížila v špeciálnej predpredajnej akcii. Okamžitý prístup ku všetkým modulom môžete dnes získať len za 89,90 eur 39,90 eur. Stačí ak zadáte zľavový kód PREDPREDAJ20 priamo do vašej objednávky. Aby ste si však zaistili túto skvelú predpredajovú cenu, musíte to stihnúť skôr, ako vám uplynie časomiera. Potom sa cena vráti do "normálu".

 

Neprichádzajte prosím zbytočne o ďalšie predaje. Vážne, nerobte to.

Človek môže strácať svoj čas skúšaním toho čo funguje formou pokus - omyl, aby prišiel na to, že mnohé veci o ktorých si myslel, že fungujú, vlastne nefungujú.

Oveľa lepšou stratégiou je prístup "modeling of excellence". Tu stačí mať správne poznatky, nový uhol pohľadu a odrazu sa veci začnú diať inak. Jednoducho sa veci vyskladajú, zapadnú do seba a začnú dávať zmysel.

 

Netreba znova vymýšľať koleso, ak už bolo vymyslené. Stačí, ak začnete modelovať to, čo funguje. Faktom totiž je, že môžete makať 100x viac ako ostatní.. Ale človeka, ktorý používa lepšiu stratégiu, nikdy dohnať nemôžete!

Chcete byť človekom s lepšou stratégiou vy alebo prenecháte túto výhodu vašej konkurencii?

Rovnaký ČAS + lepšia STRATÉGIA

 

=100 x väčší a rýchlejší výsledok

Zapracujete profesionálnu prípravu nehnuteľnosti na predaj do svojej predajnej stratégie ešte dnes. Získate nefér konkurenčnú výhodu a predovšetkým nástroj, ktorého silu zatiaľ objavilo na slovenskom a českom trhu iba minimum realitných maklérov.

Len pre vás za 89,90 eur 39,90 eur vrátane DPH

Zajtra si môžete za 39,90 eur urobiť nákup do domácnosti na jeden týždeň, natankovať benzín do auta, alebo...

Radikálne zvýšiť porozumeniu celému procesu sprostredkovania predaja nehnuteľnosti. Tento tréning vám dokáže ušetriť viac času a zarobiť viac peňazí, ako si dokážete aktuálne predstaviť.

V procese sprostredkovania predaja všetko začína práve náborom nehnuteľnosti do vášho portfólia. Ak však neurobíte prípravu nehnuteľnosti na jej uvedenie na realitný trh správne, veci sa začnú kaziť a komplikovať hneď od začiatku a vy si zbytočne sťažujete prácu.

Ako to vyzerá v členskej sekcii?

To znie až príliš dobre... 39,90 eur... V čom je háčik?

Nie, nebojte sa. Nie som blázon. Bez ohľadu na aktuálnu krízu, tu sú tri dôvody, prečo v predpredaji dávam tréning dočasne v predpredaji za túto cenu.

DÔVOD 1: Keď predávam tréning len za 39,90 eura, je dostupný pre každého, kto chce pracovať alebo pracuje v realitách ako realitný maklér. Pre každého, kto sa rozhodol, že vyťaží z potenciálu realitného trhu maximum.  Naviac, túto čiastku 39,90 eur si môžete dať do nákladov. 

DÔVOD 2: Zároveň je 39,90 eura pomyselná bariéra. Tréning si môže kúpiť každý realitný maklér, ale 39,90 eura zároveň odfiltruje ľudí, ktorí o progres na realitnom trhu nestoja a osloví tých, ktorí chcú skutočné výsledky.

 

No a potom mám ešte jeden "SKRYTÝ DÔVOD"... Ak si vypočujete a vzhliadnete tento tréning, budete vážne milo prekvapený.. Získate výsledky a sami sebe poviete "waw, i napriek prvým pochybnostiam, toto bola tá najlepšia investícia za posledné obdobie!"

No a potom možno, ale iba možno - pokiaľ sa tak rozhodnete - sa pridáte k tým, ktorí si zaobstarajú aj tréning "Ako jednoducho získať exkluzivitu / zmluvu, či už ste začínajúci alebo pokročilý maklér" a zistíte, aká psychológia stojí za efektívnym náborom, rýchlejším predajom a marketingom, ktorý za vás urobia klienti sami.

Tak a toto je všetko. Žiadny ďalší háčik tu nie je.

Možno to znie bláznivo dať tréning za 39,90 eur, ale môžem vám sľúbiť, že týchto 39,90 eura bude vaša najlepšia investícia za posledné mesiace!

6 modulov doživotne k dispozícii vrátane ich aktualizácií v členskej sekcii!

Videotréning Ako dosiahnuť vysokoefektívny NÁBOR, rýchlejší PREDAJ a MARKETING, ktorý vám začnú zákazníci robiť sami

89,90 €   39,90 €

MP3 verziu pre počúvanie v aute

Samostatne nepredajné

Myšlienkové mapy ku všetkým modulom

Samostatne nepredajné

CELKOVÁ HODNOTA

89,90 €   39,90 €

100% záruka

30 dňová garancia vrátenia peňazí

Ak po vzhliadnutí video-tréningu zistíte, že v ňom obsiahnuté informáciemateriál pre Vás nemá žiadnu hodnotu, napíšte mi.

Vrátim Vám cenu  v plnej výške späť.

S mojou garanciou si môžete byť 100% istý, že sa vaša investícia vráti. V prípade, že po absolvovaní tréningu nebudete presvedčený, že sa vám investícia vráti minimálne 10x násobne hneď po prevedení prvej profesionálnej prípravy nehnuteľnosti na predaj, napíšte mi a vrátim vám všetky peniaze. Bez otázok. Bez prieťahov. Hneď.

A celé know-how z tréningu vám bez ohľadu na to zostane.

PRE KOHO tento tréning JE?

 

  • pre začínajúcich aj pokročilých realitných maklérov. Ak ste začiatočník, tak vás to navedie na správnu cestu, ak ste pokročilý, tak vám to nastaví zrkadlo, a uvidíte, či robíte veci správne alebo je potrebné niektoré prístupy zmeniť: jednoducho veci posunúť na správnu úroveň
  • pre všetkých, ktorí zvažujú a chcú v realitách pôsobiť, podnikať a chcú robiť hneď od začiatku/ na vstupe  podstatné veci na základe Paretovho princípu 80/20, schémy inšpirácie k akcii a získať tak násobne viac času a peňazí a pritom pracovať menej
  • pre všetkých, ktorí chcú znalosti pretaviť na okamžité výsledky a chcú používať lepšiu stratégiu, ktorá im za rovnaký čas prinesie 100x lepšie a rýchlejšie výsledky

 

Pre koho tento tréning NIE JE:

 

  • pre tých, ktorí profesionálnu prípravu nehnuteľnosti na predaj pri nábore nehnuteľností (na vstupe do celého procesu) využívajú
  • pre všetkých, ktorí vnímajú, že ovládajú všetkonič nové, čo ich posunie vpred, sa už nemusia a nechcú učiť

Najčastejšie otázky a odpovede (FAQ):

Do kedy je možné uplatniť zľavový kód?

Zľavový kód v tvare PREDPREDAJ20 platí iba do uplynutia časomiery na stránke. Vďaka nemu získavate tréning o 50 eur výhodnejšie.

Sú všetky moduly k dispozícii ihneď?

Áno, ihneď ako zaplatíte a platba sa spáruje, zašleme Vám email s prihlasovacími údajmi na vstup do tréningu.

Môžem sa k tréningu kedykoľvek vracať?

Áno, prístup k tréningu, myšlienkové mapy a všetky materiály vám zostanú a budete sa môcť ku všetkým materiálom vracať. Tréning si môžete pozrieť kedy chcete, kde chcete, koľkokrát chcete, môžete ho zastavovať, pretáčať.. Okrem iného získate aj mp3 audio verziu, na pohodlné získavanie vedomostí na cestách..

Idem do toho. Ako sa môžem prihásiť?

Skvelé rozhodnutie. Do tréningu sa môžete prihlásiť v spodnej časti stránky, kde uvidíte tlačítko ako aj link, cez ktorý vstúpite na stranu s prihláškou. Zadajte zľavový kód v tvare PREDPREDAJ20, cena sa vám zníži.

Tréning získate za cenu 39,90 eur, pričom vám garantujem, že je to najvýhodnejšia a najnižšia cena, s ktorou budete môcť do tréningu vstúpiť. Cena sa zvyšuje po uplynutí časomiery. Ak to stihnete, získate aj špeciálny bonus -doplňujúci tréning s názvom "Faktory ovplyvňujúce realitný trh", ktorý vás určite nenechá chladnými.

Na jednu stranu mám chuť vstúpiť, na druhú stranu si hovorím.. Je tréning len o peniazoch, alebo je tu presah?

To je skvelá otázka, pretože ja tie peniaze veľmi zdôrazňujem, ale zdôrazňujem ich pretože, keď dôjde do finále, ľudia aj tak chcú peniaze.

Obrovský presah vnímam v tom, že vy ako realitný maklér dokážete pomôcť ako strane predávajúceho (rýchlejšie a mnohokrát aj za vyššiu cenu predať), tak strane kupujúceho (on cez svoju optiku získava ideálnu nehnuteľnosť za skvelú cenu). A za prácu, ktorú odvediete (s majiteľom pri nábore a príprave nehnuteľnosti na začiatku celého procesu), budete v konečnej fáze odmenený.

Odmenou určite pre vás bude fakt, že dokážete urobiť viac predajov v priebehu mesiaca za použitia menšieho úsilia, pričom budete pracovať menej, ale získate viac peňazí a viac času. Konečným cieľom tréningu je pomôcť vám zarobiť viac peňazí a zároveň vytvoriť realitný biznis, ktorý vás naplňuje, ktorý vám dáva slobodu, zmysel a presah.

Prečo tréning predávate za 39,90 eur, ako ste k cene prišli? Nie je to veľa?

Mám hneď tri dôvody. Keď predávam tréning len za 39,90 eura, je dostupný pre každého. Naviac, túto čiastku 39,90 eur si môžete dať do nákladov. Druhým dôvodom je fakt, že cena 39,90 eura pomyselná bariéra. Môže si to kúpiť každý, ale 39,90 eura odfiltruje ľudí, ktorí o progres na realitnom trhu nestoja a osloví tých, ktorí chcú naozajstné výsledky.

No a potom mám ešte jeden "SKRYTÝ DÔVOD"... Ak vzhliadnete a si vypočujete tento tréning, budete vážne milo prekvapení.. Získate výsledky a sami sebe poviete "waw, i napriek prvým pochybnostiam, toto bola tá najlepšia investícia!"

Vráti sa mi investícia do tréningu?

Pokiaľ budete nasledovať a budete reálne robiť to, čo sa v tréningu naučíte a dáte tomu reálny fokus, tak cenu tréningu máte naspäť a to hneď niekoľkonásobne v prvom úspešne zrealizovanom obchodnom prípade.

Zvažujem profesiu realitného makléra. Zvládnem to popri zamestnaní /s deťmi?.

Áno, zvládnete. Ak sa tak rozhodnete, ak si dáte záväzok a ak sa sústredíte na to podstatné a poškrtáte to nepodstatné, šance neuspieť sú nulové. Tréning pracuje s Parretovým príncípom 80/20. Vďaka tréningu pochopíte, čo je podstatné, na čo sa treba zamerať, a čo naopak môžeme nechať tak.

Ak budete na 100% riešiť vstup (nábor a príprava nehnuteľnosti na predaj) a ten budete riešiť správne, tak výstup (zvýšenie počtu úspešných predajov v priebehu mesiaca) sa bude diať automaticky.

Pri provízii 3% z ceny predanej nehnuteľnosti je vaša výplata za odvedenú prácu 1500 eur za sprostredkovanie 50.000 nehnuteľnosti. Koľko predajov v priebehu mesiaca zvládnete a budete chcieť robiť, je výslovne na vás.

Čo keď mám ďalšie otázky?

Ak máte ďalšie otázky, píšte na stevkahcr@hcr.sk a čoskoro vám pošlem odpoveď.

Ako dlho budú informácie z tréningu k dispozícii? Rok alebo aj dlhšie?

Informácie a samotný tréning budú k dispozícii prakticky neobmedzene. Môžete sa k nemu vracať kedy chcete, kde chcete a tak často, ako potrebujete. V prípade, že niektoré časti tréningu doplníme, alebo tréning rozšírime, garantujem vám, že toto rozšírenie získavate automaticky.

Môžem si dať faktúru do nákladov?

Áno, ihneď po zaplatení a spárovaní vašej platby obdržíte plnohodnotný daňový doklad, ktorý si môžete zahrnúť do svojich nákladov.

Je platba bezpečná?

Áno, platba je zabezpečná a nijak sa nelíši od toho, ako keď robíte nákup cez akýkoľvek iný eshop, napríklad na Alze či cez Mall.

Čo keď narazím na technický problém pri mojej objednávke?

Pokiaľ narazíte na akýkoľvek technický problém, neprejde vám platba z akéhokoľvek dôvodu, budete sa niečo chcieť spýtať, spadne vám web ... proste čokoľvek - sme tu pre vás, môžete sa nás spýtať.

Píšte priamo na stevkahcr@hcr.sk a spoločne to vyriešime. Problémy sa občas stávajú, ale ja verím, že všetko pobeží v pohode a čoskoro budeme počuť vo vnútri tréningu - na druhej strane.

Aké ďalšie náklady mám očakávať po ukončení tréningu?

Tréning vám poskytne know-how, zodpovie vám otázky nielen AKO to dosiahnuť, ale poskytne aj vysvetlenie PREČO je to dôležité robiť práve takt. No a bude už na vás, aby ste poznatky z tréningu uviedli do praxe a to čo najskôr. Žiadne ďalšie náklady očakávať nie je nutné.

Števka, keby si bola na mojom mieste, ako by si sa rozhodla a prečo?

Jednoducho, išla by som do toho naplno, držala by som sa všetkých informácií a vyťažila z tréningu maximum. To by som urobila ja, pretože si uvedomujem, že čas je dôležitejší ako peniaze. Prečo to tvrdím?

Pretože v podstate sú dve možnosti, aká bude vaša cesta. Buď ísť metódou pokus - omyl. Možno za menej peňazí, pretože by ste nemuseli investovať do tréningu. Cenou za to by však bol váš čas.

Oveľa dlhšie by ste ale pravdepodobne blúdili bludiskom, stále by ste riešili nepreberné množstvo stratégií, nástrojov a taktík, pretože problémy budú pri nesprávnej stratégii vznikať.

Mohlo by sa vám stať, že by ste blúdili aj niekoľko rokov a vo výsledku by ste zistili, že už dávno ste mohli zarábať tisícky eur mesačne.

A potom je tu druhá možnosť - tú by som volila aj ja - nepostupovať metódou pokus-omyl, šetriť, čas, šetriť energiu a vo výsledku šetriť aj peniaze, pretože investujem do niečoho, čo má zmysel a priamy vplyv na výsledky, ktoré dosahujem.

A POZOR: ak si objednáte tréning dnes v predpredajovej akcii, v členskej sekcii bude na vás čakať aj tento bonusový tréning...

+ Bonusový tréning:

Faktory ovplyvňujúce realitný trh"

Vďaka know-how z tréningu dokážete predložiť "správne" argumenty, na mieru šité predávajúcemu či kupujúcemu, pretože budete poznať ich motiváciu, prečo sa sťahujú. 

Zároveň dokážete vo svoj prospech otočiť akýkoľvek faktor, ktorý pôsobí a oplyvňuje realitný trh a správanie sa kupujúcich a predávajúcich na ňom.

Iste ste si všimli, že médiá napríklad vyvolávajú klamlivé predstavy majiteľov nehnuteľností v regiónoch o skutočných cenách ich nehnuteľností, no problém je, že trh sa v hlavnom meste správa drasticky inak, ako trh mimo hlavného mesta. Ako uchopiť túto situáciu a využiť ju vo svoj prospech?

Ako sa vysporiadať s takým faktorom ako je napríklad aj stereotyp či zotrvačnosť v myslení, alebo (ne)zamestnanosť, dostupnosť financií či emócie a ekonomická gramotnosť?

Iba dnes získate aj bonusový tréning "Faktory ovplyvňujúce realitný trh"

Videotréning Ako dosiahnuť vysokoefektívny NÁBOR, rýchlejší PREDAJ a MARKETING, ktorý vám začnú zákazníci robiť sami

Zľavový kód v tvare PREDPREDAJ20

Zľavový kód si môžete uplatniť IBA do uplynutia časomiery na stránke

89,90 €   39,90 €

MP3 verziu pre počúvanie v aute

Samostatne nepredajné

Myšlienkové mapy ku všetkým modulom

Samostatne nepredajné

Bonusový tréning "Faktory ovplyvňujúce realitný trh"

Bonusový tréning získavate automaticky v prípade, že si uplatníte zľavový kód

19,90 €   0,0 €

CELKOVÁ HODNOTA

109,90 €   39,90 €

Spýtajte sa sami seba:

Stojí za to naučit sa používať
túto techniku z praxe, ktorá
dramaticky zvýši vaše realitné predaje a výšku vášho mesačného cash-flow?

 

Števka Jankechová

autor tréningu

Neskôr za 109,90 eur 

Teraz stojíte na rázcestí a musíte sa rozhodnúť, či tréning za túto skvelú cenu v predpredaji získate využijete, alebo sa zlepšiť v realitnom predaji, nábore a marketingu nepotrebujete a necháte celú ponuku navždy odísť preč.